OVULATION PREDICTOR KITS - TINGKATKAN PELUANG UNTUK HAMIL DENGAN MENGESAN WAKTU SUBUR


Tingkatkan peluang untuk hamil dengan mengetahui waktu subur anda. Dengan Ketepatan 99.6%.
1PCS :RM6.002PCS: RM10.005PCS;RM20.00


KEBAIKKAN OPK :
OPK dapat mengesan bergantung kepada kepekatan kandungan hormon di dalam badan anda. Ovulation Test selalunya dapat mengesan hormon yang tinggi pada jam lebih kurang 2-2.30ptg. 2jam sebelum melakukan ujian pastikan JANGAN minum air terlampau banyak dan jangan membuang air kencing 4jam sebelumnya. Dikhuatiri hormon di dalam badan akan cair dan menyukarkan strip ovulation test mengesannya. Keberkesanannya jika dilakukan pada masa dan cara yang betul ialah 99%.
OPK ini lebih murah dari harga pasaran kerana dibeli secara pukal dan ianya juga berkualiti. Sangat Berguna untuk memeriksa waktu subur untuk sesiapa yang ingin conceive baby serta yang ingin merancang keluarga dengan mengesan hormon LH dalam air kencing anda. Setiap satu test strip di dalam bungkusan yang berasingan.

PROSEDUR PENGGUNAAN OPK:
Collect urine specimen with cup.
Remove the test strip from the seal pounch by tearing along the notch.
Holding the test strip at the top at a vertical position with arrows pointing downward. Dip the strip into the urine specimen. Do not immerse the strip beyond the maxium immersion level. (Fig. 1)
Leave the strip immerses for 30 seconds and then read the results. Do not interpret the result after 20 minutes, (Fig. 2)

boleh rujuk di sini untuk maklumat lebih lanjut. Info yang sangat berguna http://drzubaidi.com/blog/?p=610 




No comments:

Post a Comment