ALPHA LIPID SD2

RM180.00
promosi 
2 TIN : RM330.00


Alpha Lipid SD2 (SlimDiet II)

Apakah Alpha Lipid SD2 (SlimDiet II) ?

Alpha Lipid SD2 adalah produk pelangsingan yang terkenal di New Zealand dan dipasarkan di Malaysia.
Program pelangsingan Alpha Lipid SD2 diformulakan berdasarkan kepada konsep penyimpanan protein dan diet yang telah dikaji secara klinikal oleh sekumpulan ahli perubatan daripada Harvard Medical Universiti dimana penyelidikan yang dilakukan didapati berjaya dan selamat.
Terbukti program ini berjaya menurunkan 6000 tan lemak diseluruh dunia dan memegang catatan di World Guiness Book Record.
Susu Alpha Lipid SD2 bukan sejenis makanan gantian tetapi ianya merupakan makanan tambahan dimana anda tidak perlu berlapar dan meninggalkan rutin harian.
Berfungsi mempercepatkan penurunan berat badan dengan efektif dan mengekalkan bentuk badan dalam jangkamasa yang panjang. Jangkamasa masa penurunan dengan cara pemakanan yang teratur mampu menurunkan berat badan 2-5kg seminggu.



Kelebihan Kandungan Alpha Lipid SD2
Membantu meninggikan metabolisma dan meningkatkan penggunaan tenaga disampingmembakar lemak yang berlebihan. Ianya juga mengurangkan berat badan secara semulajadi tanpa kesan negatif kerana bahan-bahan yang digunakan adalah dari kandungan zat-zat makanan yang seimbang yang tidak merbahaya untuk kesihatan.
Tambahan serat dapat membantu melawaskan sistem penghadaman dengan baik, spontan, dan memberi rasa kenyang lebih lama tanpa menahan lapar, ianya dapat mengelakkan penyakitgastrik. Formula protein yang tinggi juga dapat memperbaiki jisim otot dengan menyerapkan nutrien-nutrien dan vitamin yang lebih baik.
Setiap gelas mempunyai nutrien semulajadi yang mengurangkan risiko kanser, sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, dan menyingkirkan toksik dalam badan.
Alpha Lipid SD2 mengandungi kolustrum yang mampu meninggikan sistem pertahanan badan dan secara semulajadi dapat membantu badan anda dalam proses pembakaran lemak.

No comments:

Post a Comment